onsdag 27 augusti 2008

Usch

Vilken jobbig natt jag hade, natten till igår!!! Jag sov 40 min x 3 tillällen. Det var alla sömn jag fick under natten. Barnen sov hur bra som helst, men jag kunde inte sova. Det kändes precis som när jag hade mina sköldkörtelproblem efter förra graviditeten. Det bara RUSAR genom kroppen. Finns ingen sömnighet alls. Men min kropp behöver trots allt sömn, så igår gick jag omkring som en zombie. Mådde illa och hade ont i huvudet. Jag ska till akupunktören idag och hoppas att hon ska kunna hjälpa mig. Förra gången, för 1 ½ år sedan, så tyckte jag att det verkade hjälpa. Fast jag vet ju inte om det verkligen hjälpte eller om det var min kropp som återställde sig själv. Hade ju även insomningstabletter ett tag då. Men det kan ju inte skada att pröva lite akupunktur!

Inga kommentarer: