måndag 4 augusti 2008

Klädstorlekar

Nu så här efter graviditeten så förundras man över de klädstorlekar som man kunnat ha innan graviditeten. Just nu kommer jag knappt i en storlek 38 och tidigare har jag t om kunnat komma i en storlek 34, fast den vanligaste storleken var 36. Mammajeansen som jag köpte i USA sitter oförskämt bra på mig, fast de kunde jag bara ha i början av graviditeten i och för sig! Det stör mig inte att jag har en större storlek än vanligt förutom att jag helst hade sluppit köpa nya kläder. Det är ju så svårt nu när 38 är lite för tight med storlek 40 sitter så där. Man vill ju inte köpa en massa byxor som sitter så där och så kanske man går ner till en 38. Fast å andra sidan... som jag äter så kanske jag går upp, så att storleken 40 passar perfekt! ;)

Inga kommentarer: