onsdag 13 augusti 2008

Huvudvärkstrött

Igår vaknade E 6.30. Jag var så trött så jag höll på att dö! Hade sovit 4½ timme eftersom jag somnat sent efter amningen och den tog tid. M sov jättebra. Hon åt 21 och somnade, åt sedan 3.20 och somnade och sedan åt hon 8.00. Hade jag bara haft henne så hade jag ju fått sova! ;)

Idag var det bättre med sömnen. M somnade 21.45 sov till 04.15 och kommer nog vakna alldeles strax för klockan är 08.00. E vaknade 7.20 och det är ok eftersom vi kommer att börja stiga upp 7.30 för att ha gott om tid att äta frukost innan vi ska till dagis. Jag tror jag fick kring 7 timmars sömn, sammanlagt!!!! :)

Idag tänkte jag ta bilen i alla fall (så egentligen så behövde vi inte riktigt så här mycket tid)eftersom jag ska många svängar ner till centrum idag. Har inte tid med en timmes promenad nu på morgonen. Det tar ju en halvtimme till dagis och en halvtimme hem, med bil tar det bara 5 minuter.

Inga kommentarer: