torsdag 7 augusti 2008

Stackars M

M sover på min arm just nu. Hon tycker INTE att det är kul att vara förkyld. Därför är det lite svårt att uppdatera bloggen. Sitter och kör pekfingervalsen med en hand. Det går långsamt!!! Läger jag ner M vaknar hon oftast med ett skrik. Hon tycker nog att det är obehagligt att vara täppt i näsan. Har prövat droppa i bröstmjölk i näsan. Vi får se om det hjälper.


Väck inte den bebis som sover...

E mår mycket bättre idag! Hon är på gott humör, utom när jag stängde av DVD-spelaren. E hade fått se lite Dora Utforskaren som jag spelat in. Hon ville se mera!!!



Dora utforskaren

Men jag sa till henne att jag skulle läsa för henne istället och så blev det. Vi tre låg i soffan och jag läste två Kråke-böcker för E och M låg och sov på mig. Det var jättemysigt!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen det där med pekfingervalsen. Satt ofta och ammade lillen samtidigt som jag satt vid datorn förrut. Blev riktig snabb att skriva med en hand till slut =) Hoppas din lilla kryar på sig. Jobbigt med förkylningar! kram Pernilla

Miss Agda sa...

Vilken söt :-)