onsdag 12 november 2008

Tandläkarbesök

Idag har jag varit hos tandläkaren. Ska byta ut min krånglande krona mot en ny. Svärmor var här och skulle ta hand om M. Jag fick goda nyheter att kronan skulle gå på garantin, så jag behövde inte punga ut med massor av pengar. Tyvärr kunde de inte använda min gamla krona provisoriskt till min nya kom. Så jag fick en metallhylsa som inte passar speciellt bra. Därför skulle jag vara extra försiktig så den inte lossnar. Helst inte äta på den sidan och inga sega saker och så. Hm... undrar om det är ett sätt för universum att tala om för mig att det är dags för mig att gå på diet?? Om en vecka har förhoppningsvis in nya krona kommit! Som förhoppningsvis passar! Hur det gick med M och svärmor? Jo, M blev lite ledsen, så jag fick göra ett avbrott i besöket och amma henne. Sedan var hon inte så nöjd efter det heller, men somnade till sist när svärmor gick en sväng med vagnen.

Inga kommentarer: