torsdag 20 november 2008

Raketbajs

Det MÅSTE vara något fel på vår dotter. För visst ska bajset stanna i blöjan. Det är väl ändå därför man har blöjor... eller? Vår dotter satt i sin baby-ikeastol... och bajsade ljudligt. Så efter en stund tog jag upp henne för att gå och byta på henne. Då märkte jag att hela bodyn var blöt på RYGGEN... av bajs. Förrut har jag trott att det kanske läckt ut när hon legat ner eller att jag tryckt upp henne. Men den här gången lyfte jag upp henne och var noga med att inte trycka det minsta på blöjan. Min slutsats är att vår dotter bajsar raketbajs med tryck som NSA:s raketforskare måste avundas henne!!! Hmmm... undrar om man kan ta tillvara på denna talang på något sätt?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som att hon har en väldigt lös konsistens på bajset :-)
Du kanske ska ta kontakt med Nasa :-)
Ha det bäst !
Kram Maria

Anonym sa...

Hoppsan sa!.
Så det kan bli.
Haha! :P

Ullis/Leva på landet sa...

HaHA, det har ja varit med om ett otal gånger. Alla mina tre har lyckats. Som tur är så har de inte den talangen längre. skulle nog inte uppskattas av kompisarna. De är 10, 13 och 15, *s*.

Kram Ullis

Tidsmästarinnan sa...

Haha, ja det borde ju gå att omsätta på något sätt!
Vad snälla ord du skrev inne hos mig. Jag är glad att jag hittade hit!
Kram
Susanne

Kajsa Bergman Fällén sa...

Haha, sådär var min lilla tjej också när hon var mindre. Det gick över så småningom.

Och från det ena till det andra - jag använder nån vanlig orange pumpa, tror det går bra med vilken sorts som helst, vet inte vad denna heter, men den ser ut som...tja... en vanlig pumpa :D. Fick den i grönsakslådan

Lilla huset på prärien sa...

Ahh... jag hatar när det händer! Och det händer alltid när barnen är små! :)

Kram Jenny

Anonym sa...

Ja, jösses..
ibland undrar man hur 17 de bär sig åt. *skratt*
Ha en fin helg!
http://mommydustbuster.bloggproffs.se/

Anonym sa...

RocketPoop!