lördag 22 november 2008

Shopping och julklappstips?

Idag har jag varit och shoppat med barnen i släptåg. Både E och M var mycket duktiga!!! Jag handlade lite julklappar och sedan lite tråkiga saker som utomhusförlängningskablar för utomhusbelysningen. Det är bara M som vi inte handlat julklappar till nu. Annars är det klart! Jag känner mig riktigt duktig och så skönt att förhoppningsvis slippa stressa med julklappar in i det sista. Jag måste bara klura ut vad vi ska ge till M. Vad ger man en 6-månaders, som har en del babyleksaker. Babyleksaker har man ju bara en liten tid och sparas ju heller inte mer än bara någon sak, så det känns inte som om det är nödvändigt att M får några sådana. Så vad ska man rekommendera att farmor och farfar köper? Mormor vill att vi köper julklapparna så hon slipper ta med sig dem på planet ner. Så... vad ska vi köpa? Några bra tips?

2 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Skönt att ha nästan alla julklappar färdiga, samma här - bara en enda kvar och det är urskönt! kram

Anonym sa...

Har samma problem, min lill-kille är 9 månader.Vad 17 ska jag hitta på att ge honom i julklapp och säja till dem som undrar vad han önskar sig? Han kommer tycka att pappret och snörena är roligast ändå kan jag tro.
Ha en fin dag!
http://mommydustbuster.bloggproffs.se/