torsdag 27 november 2008

Julpyntar

har starten gått för julpyntandet. Idag sätter vi upp gardiner. Jo, jag menar vi. Min man hjälper mig. Det är han som stryker gardinerna och hänger upp dem. Jag torkar fönsterbänkar och element och gör fint. Imorgon är det dags att ställa fram tomtar och annat. hoppas jag att vi ska vara klara till första advent... för vill jag bara sitta och mysa. Imorgon hade jag tänkt baka lussebullar med E. Det kanske blir en krans och några lussekatter. Vi får se. Det beror väl hur jag sover inatt.

2 kommentarer:

Beas sa...

Härligt med teamwork och julgardiner i en underbar blandning!

Jag vill också kunna bli klar, men jag inser att jag inte hinner med att pynta mer än ljusstakarna. Gardinerna och det andra måste jag vänta lite med då jag har så mycket annat den här helgen. Men en liten krans eller två ska jag hinna baka idag tillsammans med några kaksorter!

Ha en underbar fredag!

Kram Bea

Anonym sa...

Hej! Jag har inga matallergier, men skicka helst inget marsvin eller katt... :-)

/ Lotta
http://hyllan.blogg.se