fredag 21 november 2008

Fredagsfix

Så nu har jag äntligen avklarat allt som jag/vi brukar göra på fredagar. Först var vi iväg på Öppna förskolans uteaktivitet. Där gick vi ett spår som resulterade i en bit morot som Kalle Kanin lämnat. Vi grillade även två korvar som E åt upp. Sedan åkte vi hem och E såg tv, M sov och jag vilade lite. Sedan bakade jag och E en Devil's choklate food cake. Efter det var det dags att dammsuga hela övervåningen och torka en del av golve. Medan jag torkade golven så badade E badkar. Jag hann till och med ta en snabbdusch. Inte illa för en mamma med halsont och som inte sovit så många timmar!!! Nu ska vi alldeles strax äta middag och sedan är det dags att avsmaka kakan. Om den är god återkommer jag med recept och bild. Annars får det vara!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som att du fått en hel del gjort idag :-)
Ha en fortsatt skön kväll nu :-)

Anonym sa...

Vad ni har hunnit med mycket!
Ha en trevlig helg!