torsdag 20 november 2008

Gråt och dåligt samvete

Suck... E grät när jag lämnade henne på dagis. Hon lugnade sig dock och gick iväg för att leka. Jag skulle bara springa in med lite extrakläder (barnen var ute) så hon skulle ha om hon blev blöt idag igen. Naturligtvis så klantade jag till mig och stannade till för att känna var bilnyckeln var och då hann hon se mig igen och då blev det än värre gråt. Jag fick gå medan hon grät och det kändes inte bra. Om jag bara inte hade gått in med extrakläderna. Om jag bara inte hade stannat till för att leta bilnyckeln. Suck

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, det gör ont i ett mammahjärta när barnen är ledsna när man lämnar dem på dagis.De brukar dock komma över det ganska snabbt, hon fick säkert nåt kul att syssla med sen när du gått.
Ha en fin dag!
http://mommydustbuster.bloggproffs.se/