torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år

Gott nytt år allihop!!!

Här var det en lugnt och skönt nyårsfirande! Jag hade verkligen trevligt! Ett kompispar var här och firade med oss. Vi åt gott, drack gott och spelade spel. Vi la oss i rimlig tid. Precis ett sådant nyår som jag ville ha!

Idag har min man feber. Vilken tur att han inte blev sjuk igår. Nu har alla varit sjuka utom jag. Jag undrar NÄR jag kommer att drabbas. För det är inte en fråga OM jag kommer att drabbas, utan när. Hittills har jag inte klarat mig undan sjukdom am alla vart sjuka i familjen!

Nu ska jag lägga mig på soffan en liten stund och vila Även om man la sig i rimlig tid så har man ju inte alls fått den sömn man skulle behöva!

Hur blev er nyår? Hoppas att ni fått en bra nyårsdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som ett helt perfekt nyårsfirande. :)

Hoppas du slipper bli sjuk.
Stor kram och god fortsättning på nya året.