onsdag 14 januari 2009

Mycket mat blir det

M äter så mycket vanlig mat nu. Jag menar inte många tillfällen utan stor mängd mat. Hon äter mycket till middag. Sedan äter hon mycket gröt efter det. Till sist har jag även ammat henne. Men jag tror faktiskt att det är dags att sluta kvällsamma henne nu. Hon har ju så lätt att kräkas efter jag har ammat henne, så jag tror att det är bättre att sluta med det. Jag tror det är lättare för henne att somna också om inte mjölken ligger längst upp. Så ikväll fick hon bara en liten skvätt mjölk, sedan fick hon leka en stund innan vi la henne. Hon somnade faktiskt väldigt snabbt. Vet ju inte om det beror på att hon fick leka en stund innan eller att hon bajsade precis innan vi la henne eller om det var så att det var för att jag inte ammade henne så mycket.

Inga kommentarer: