fredag 16 januari 2009

Dagen försvinner så snabbt

Idag har jag dammsugit golven, torkat golven och torkat av ytorna i badrummet. Jag har tvättat en tvätt och duschat. Jag har tagit en kort långsam promenad med E. Jag och E har bakat både Apelsinsockerkaka och någon Kokostoscakaka. Nu så sitter jag här och funderar på att ta itu med att plocka disk ur och i diskmaskinen och sedan starta matlagningen. Det ska bli Räkpaj idag. Men jag vet inte om jag har energi riktigt än till det. Jag måste nog vila lite först genom att surfa runt lite hos mina favoriter!

Vad har ni gjort idag? Och hur skönt är det inte att det är helg???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mycket du hunnit med idag! Ibland har man mycket energi och får hur mycket som helst gjort, och andra dagar är man bara seg och trög och får ingenting gjort...

Anonym sa...

Hejsan!
Jösses vad du har fått mycket gjort, själv har jag mest gått och segat hela helgen.
Ny vecka i morgon!
Hoppas du får en bra en.
:-)