tisdag 13 januari 2009

Julklappspåse L

Jippi! Jag har fått min julklapsspåse! Den var VERKLIGEN värd att vänta på! Den var knökfull med underbara saker. Badskum (som jag önskat mig fast jag inte hunnit tala om det för någon - hur visste Energikakan det?) 4 spännande böcker att läsa som jag inte läst! Jättefint halsband med hjärta (Det har jag ju också önskat mig och jag ÄLSKAR rött!) Underbara ängelljus och porslinsängel! Söt nyckelring (som E envist har lagt beslag på eftersom hon "älskade det") och anteckningsbok (perfekt! Nu kan jag skriva ner lite favoritjulgodisrecet i den) , Hjärtservetter och doftljus (som ska gömmas undan till Alla hjärtans dag!). Jag är så glad att det blev Energikakan som skickade min påse!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad glad jag blev att du tyckte om julklappen.

Jag är ledsen att den dröjde, men du vet ju varför.

Kramar AnnaMaria