torsdag 23 oktober 2008

Bajs, bajs, bajs

Just när jag håller på att skriva ett inlägg om M och hennes BVC besök upptäcker jag hur jag blir lite våt på byxorna. M sitter i min famn och när jag ser efter så har hon bajsat så det läckt ut ur blöjan. Jag har precis tagit upp henne. Hörde inte ens att hon bajsat, men oj vad hon hade bajsat!!! Blöjan var helfull!!! Det finns inga blöjor som hindrar bajsläckage för denna damen. Vi har prövat dem alla: Pampers, Libero, Willys, Huggies... alla! Det här problemet hade vi inte med E. Tack gode gud att galltvål finns. Annars hade nästan alla hennes kläder varit förstörda nu! Men M ser sååå nöjd ut där hon ligger på skötbordet!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Precis det här bajsproblemet har vi också med vår lilla! Det läcker varenda gång i stort sett.