torsdag 30 oktober 2008

AAARG!!!

Idag går inget som jag hade tänkt mig! Jag lånade en CD-skiva med Majas blomstersånger på biblioteket. När jag kom hem visade det sig att den var trasig. E som längtat och väntat på att få lyssna på den!!! Hon har boken och jag kan tyvärr inte sångerna och så är skivan trasig! AAAAARGH!!! Önskar att man kunde lyssna på sångerna via nätet och biblioteket!!!


Igår var jag och handlade kläder på Lindex till E på rean. Gissa vem som idag fick ett sms om att det är slutrean? Jo, jag. Varför väntade jag inte till idag innan jag köpte kläderna? AAARGH!!! Varför drabbar detta alltid mig???


Jag hade tänkt pyssla med E idag, men blev det av? Nej, för jag höll på evigheter med skivan, sedan var M grinig och så skulle jag beställa en sak på nätet och det gick inte heller som jag tänkt mig. AARGH!!! Varför måste allt köra ihop sig?


N ringde precis och berättade att det dykt upp en sak så han skulle inte hinna iväg den tid han brukar åka. Han skulle bli minst en timme sen. Det innebär att han inte är hemma förrän tidigast 18. AAARGH!!! Jag som verkligen behövde hans hjälp nu när M är kinkig idag!


Jag tror jag går och lägger mig och drar täcket över huvudet! Vad ska mer gå fel idag?

1 kommentar:

Hemma hos Klara... sa...

Ja, vissa dagar känns så här ibland ;) helst när det börjar redan på morgonen. Hoppas helgen blir bättre!

/Helena