tisdag 2 december 2008

Skäms!

Jag får skämmas! Idag var jag sen till dagis igen! Vi ska ju vara där 9.00, men jag kom dit kring 9.15-9.20. Att det ska vara så svårt att komma i tid! Jag vet inte vart tiden försvann i morse! Jag får verkligen skämmas! Man ska ju vara där den tid E ska börja!!! M åt längre än vanligt, men å andra sidan så klädde sig E själv. Till och med overallen tog hon på sig utan knot eller att jag behövde be mer än en gång. Så mitt i allt skämmande känner jag mig stolt över E! SÅ varför blev jag så sen? Jag hann ju inte ens sitta ner och äta frukost själv. Kaste i mig något i bara farten - på under en minut. Kan det vara så att klockan går fortare vissa morgnar av ren jäkelskap??? Någon av er som också är drabbade av detta fenomen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är ganska bra på att komma i tid till dagis men jag är också ett sånt där "komma i tid freak" *skratt*
Men igentligen...va fan gör det om man kommer lite sent?
Jag borde stressa ner lite...