onsdag 10 december 2008

Julklappspåse L

Eftersom jag fått så lite sömn den senaste veckan så har inte tankeförmågan varit på topp. Fixade julklappar till Julklappspåse L, men glömde hela tiden bort att handla själva påsen. När jag så väl hade handlat påsen idag insåg jag att den var mycket mindre än jag trott. Jag skulle ju inte alls få ner allt jag hade tänkt ha ner. En sak som jag verkligen ville ha ner var till och med för stor. Suck! Nåja, nu får det bli som det blev. Jag har lagt ner de saker som rymdes och så håller jag tummarna att min mottagare blir glad. Jag har i alla fall haft kul medan jag planerade och slog i julklapparna! Lite ljus i mörkret i sömnlöshetens mörka värld!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jättestort tack för paketet! Det bara vällde ut grejer, hur fick allt plats där inne undrar jag? Mina barn gjorde stora avundsjuka ögon, så för att vara snäll (absolut inte för att jag själv ville.. ;-) så öppnade vi nåt som kändes som godis. Så lite ballerinakakor har vi mumsat i oss redan.. :) Men resten ska jag nog spara, det var många år sen det låg så här många julklappar under granen som är avsedda för MIG... :) Tack och Kram från Lotta