torsdag 5 februari 2009

Många blir det

Efter en tur till biblioteket så var det ännu mer fullt med böcker här hemma. Jag som bara skulle hämta boken Boktjuven! Det är omöjligt att gå in på biblioteket utan att komma ut med en hög böcker! Den här gången hade jag ju med mig en hög böcker som skulle tillbaka, så det kanske jämnade ut sig! Men just nu har jag alldeles för många olästa böcker här hemma! Hmmm... nej, det kan inte bli för många böcker ur lässynpunkt... men ur platssynpunkt är de för många!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller fullständigt med! :-D

Anonym sa...

Visst är det härligt att läsa. Eftersom jag jobbar med händerna lyssnar jag numera på ljudböcker. Lånar direkt från datorn, går in på bibblos sida. Det blir 2-3 böcker i veckan. lYSSNAR, när jag städar oxå. Jättefin blogg.

Anonym sa...

Åhh den som hade tid att läsa ändå... Men jag saknar det och ska återuppta det så fort jag får tid :-)