måndag 2 februari 2009

Glest med inlägg

Jo, jag vet att jag varit dålig på att blogga den senaste tiden. Det har mest varit bokinlägg i min andra blogg som jag orkat med. Jag har haft svärmor på besök och sedan efter det så gick luften ur mig. Det var så trevligt att ha henne här och sedan blev det så tomt när hon åkte. När hon var här fanns det inte tid att blogga och när hon åkte hade jag inte ork att blogga. Nåja, vad har hänt sedan sist då? Jo, jag har klippt håret ganska kort. Vi har fått snö.

I helgen har vi har varit på utflykt. Vi tog med oss varm choklad, kakor och liggunderlag. Vi drog barnen på pulkor till närmaste liten pulkabacke. Sedan var vi där en stund och myste hela familjen.

Jag har rensat en byrå med kläder. Jag fick ihop två påsar med kläder som ska skänkas till insamling!

Idag skiner solen. Snart är det dags att gå och sjunga lite med barnen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du en bokblogg också?