måndag 1 september 2008

Födelsedag

Jag fyller år idag.Vet inte om vi ska fira min födelsedag. Inte för att jag har åldersnoja eller så, utan bara för att jag inte vet om vi orkar ställa oss och baka tårta. Men man kan ju göra en pannkakstårta kanske istället. Det är ju gott.

Vad jag önskar mig? Hm… alldeles för dyra saker för att jag ska få dem.

  • Den där fina dammsugaren Ergorapido 2 i 1 i någon läcker färg som t ex rosa
  • Röd Sony Ericsson 902 eller
  • Liten superkompakt digitalkamera som spelar in bra video
  • Objektiv till vår Canonkamera.

Nä, det får bli en önskning à la Alfons pappa. Jag önskar mig snälla barn! Fast det har jag ju redan. Nåja, kanske ett presentkort på Lindex… så jag kan handla något klädesplagg till mina snälla barn. Nä förresten, N… om du läser detta så önskar jag mig en lång go kram och härlig fotmassage av dig… och en teckning av E.

1 kommentar:

yvis sa...

Grattis på födelsedagen i efterskott!