onsdag 24 september 2008

Så ledsen

Jag är så ledsen idag. Först fick vi i helgen veta att en granne ska flytta, som precis som vi fick en flicka i början på sommaren och som jag hoppades lära känna. Men vad värre är... idag fick jag reda på att våra vänner med barn som är lika gamla som våra ska flytta från orten till en helt annat samhälle flera timmar bort! Vi har så trevligt med dem och jag vill inte alls att de ska flytta! Jag önskar att det fanns något jag kunde göra, men det finns ju inget. Vi känner ju inte så många här... det är ingen stad man lär känna andra så lätt. Så jag känner mig avgrunds-ledsen!!! Varför måste alla flytta??? Varför bor det inga fler barnfamiljer i vårt kvarter. Här är det tonårsföräldrar och pensionärer. Kanske måste vi också flytta? Fast det vill jag ju inte! Jag tycker ju om vårt hus så mycket!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tråpkigt... Inte helt enkelt det där med att hitta vänner i en liten stad (som jag antar att ni bor i).